Szolgáltatások

Employer/ Personal Branding

Ön, mint potenciális elsőszámú munkaadó.

Vállalata, mint vonzó munkahely, mely kitűnik a munkaerőpiac többi szereplője közül.


Az Employer Branding eredményeképp létrejön a munkaadói márka (employer brand), ami a vállalat által tudatosan alakított módja annak, miképp tekintenek a munkaerőpiacon a vállalatra, mint munkaadóra. Az Employer Branding célja az, hogy a kívánt marketinghatás alapján tartósan növeljük a személyügy toborzó tevékenységének hatékonyságát, és minél képzettebb, minőségi munkavállalókra tegyünk szert. Emellett pozitívan befolyásolja a vállalat imázsát és külső megítélését. A képzett és elkötelezett alkalmazottak jobban azonosulnak a vállalattal, a tartós érzelmi kötődés létrejöttével és fenntartásával pedig hosszú távon lojálisak maradnak a munkahelyükhöz. 

Corporate Design

Egy focicsapatban mindenki ugyanazt a mezt viseli. 

Ha öt karikát látunk, mindenki az Olimpiai Játékokra gondol.


Ez annyit tesz, mint "egységes összkép". A Corporate Design célja, hogy a reklámok áradatában is pontosan felismerhető legyen: Aha - itt van ismét: az Önök cége! Miközben teljesen mindegy, mit is nézünk éppen - a cég honlapját, egy hirdetését, egy céges papírt vagy épp az Ön tollát - mindennek azonnal hatnia kell. Emellett a Corporate Design másik küldetése, hogy bizalmat keltsen, és ügyfeleinek átadja a legfontosabb üzenetet:

Az Ön vállalata igazi profi!

Social Media

Egyre többen vannak jelen a közösségi média felületein, melyek a mindennapi életünk részévé váltak.

Sehol máshol nem lehet elérni ilyen magas számban és ilyen könnyen a potenciális célközönségünket.

                                                        A közösségi média tudatos használatával, a vállalat jelenlétének tudatos tervezésével, alakításával eljuttatjuk a megfelelő üzeneteket a megfelelő emberekhez, érzelmeket ébresztünk. Kreatív csapatunk örömmel vállalja social media felületeinek gondozását, minőségi, kreatív tartalommal való megtöltését. 



AMIT NYÚJTUNK


  • szövegírás, beszédírás, sajtóközlemények írása, prezentációk elkészítése
  • sajtótájékoztatók szervezése, lebonyolítása
  • ügyfélkapcsolati találkozók (ebédek, exkluzív programok) szervezése, lebonyolítása
  • munkatársaknak csapatösszetartások, kirándulások, belsős rendezvények (családi nap, Mikulás stb.) szervezése és lebonyolítása
  • kreatív kampányok szervezése, lebonyolítása
  • social media (Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn) felületek kreatív gondozása
  • kommunikációs és marketing anyagok kreatív gyártása (flyerek, kiadványok, imázsfilmek, reprezentációs termékek)

Csomagajánlatunk komplex szolgáltatásokkal

 MIÉRT ÉS MIKOR?


Ha nincs arra humán erőforrása, anyagi, szervezeti kapacitása, hogy saját kommunikációs osztályt tartson fenn, mert éves szinten nincs annyi sajtóesemény, annyi kommunikálandó tartalom, ami ezt indokolttá tenné.

Ha nem akarják állandóan a titkárnő nyakába varrni az események, összejövetelek, esetleg továbbképzések, tréningek, kirándulások, rendezvények, családi napok szervezését.

Ha ezt külsős rendezvényszervezőre bízni drága és körülményes lenne, mert hosszabb ideig tartana elmondani az igényeket, egyeztetni a részleteket, mint megszervezni.

MEGOLDÁS


Éves szinten szervezze ki kommunikációs és szervezési feladatait ügynökségünknek, mert:

  • megfelelő helyismerettel, kapcsolati hálóval rendelkezünk a régióban
  • ügyfeleinket mind személyesen megismerjük, naprakész információkkal rendelkezünk a szervezet működéséről
  • kap egy kommunikációs és szervezési osztályt, csak a szervezeten kívül, extra bérköltségek nélkül